FAQ
-
Безкоштовка доставка на всі замовлення суммою більш ніж 5000 грн
Всі замовлення на суму більш ніж 5000 грн доставляються безкоштовно у відділення компанії Нова пошта.
Велика побутова техніка, вбудована техніка, витяжки, бойлери та кондиціонери, професійний інструмент, та телевізори діагоналю більше 42 дюймів не входять до безкоштовної доставки та відвантажуються за рахунок отримувача, за тарифами компанії Нова пошта. Комісія за післяплату при отриманні сплачується замовником за тарифами компанії Нова пошта (2%+20 грн від суми грошового переказу).
-
Гарантія та отимання гарантійного обслуговування
Гарантія
Всі пристрої продані в магазині мають офіційну гарантію та замовнику потрібно звернутись до будь якого авторизованого виробником сервіс ценру з роздрукованими документами по замовленню. Якщо таких сервіс центрів немає або з якихось причин замовник не може звернутись в авторизований сервісний центр то гарантійне обслуговування можна отримати через наш сервісний центр. Для отримання реквізитів для відправки на гарантійне обслуговувавання через наш сервісний центр замовнику потрібно зевернутись до менеджерів магазину та вони нададуть вичерпну інформацію й данні для відправки.
В посилці повинен бути товар в повній комплектації, ксерокопія гарантійного талону, товарний чек, фіскальний чек (якщо Ви купляли товар по повній оплаті, а не післяплатою), заповнена форма гарантійного обслуговування (надається менеджером при запиті)
УВАГА! Посилки оформлені з неправильно вказаними реквізитами або оформлені на приватну особу, не забираються! Пересилання між містами і доставки до сервісного центру відбуваються за рахунок покупця!!! ВАЖЛИВО !!!
28.02.2022 року Торгово-промислова палата України оприлюднила лист вих. № 2024/02.0-7.1, яким засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України та підтвердила, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об'єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності по договору та/чи іншим зобов'язанням/обов'язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). З повним текстом листа Ви можете ознайомитися за посиланням: https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf
Ми докладаємо всіх можливих зусиль задля прискорення відновлення повноцінного виконання гарантійних зобов'язань.Весь товар, який пропонується інтернет магазином «dp-shop» має складське зберігання та комплектацію заявлену виробником (якщо інше не вказано окремо), та являється товаром належної якості згідно чинного закону України «Про захист прав споживачів» в останній редакції- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Визначення терміну- товар належної якості – належна якість товару, роботи або послуги - властивість продукції, яка відповідає вимогам, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах, та умовам договору із споживачем;
Товар який повертається як товар належної якості, має бути упакованим належним чином в комплектності та без пошкоджень, товар який має сліди використання – бруд, подряпини, вміст сторонніх даних, файлів то що враховується як вживаний товар та не підпадає під категорію товарів належної якості.
- Враховуючи що продавець не є виробником – всі гарантійні зобов’язання продавця що до конкретної марки товару дорівнюються гарантійним зобов’язанням виробника цієї марки товару. Кожен виробник, на один і той же модельний ряд товару може надавати різні умови гарантійного обслуговування та підтримки.
Тому що б уникнути переліку всіх наявних виробників які присутніх на ринку, споживач повинен ознайомитися за гарантійними зобов’язаннями виробника товару за посиланнями на офіційні ресурси компанії виробника. Форма пошуку за прикладом у пошуку Google- <Samsung авторизований сервісний центр гарантія Україна>.
Самсунг - https://www.samsung.com/ua/support/warranty/
LG - https://www.lg.com/ua/support/warranty- Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць), у період гарантійного строку не призводить до встановлення нового гарантійного строку на весь виріб чи на замінені частини. Виробник постійно поліпшує програмне забезпечення(ПЗ) виробів, та забезпечує, для деяких виробів, можливість самостійного оновлення ПЗ користувачем за допомогою програм, що викладені на офіційних ресурсах компанії.
- У випадку заміни компонентів та аксесуарів на них не встановлюється новий гарантійний строк.
- Гарантійний термін на приналежності, які входять у комплектність виробу прирівнюється до терміну на основний виріб, за винятком наступних:
а) елементи живлення (батарейки), лампи проекторів та лампи освітлення (за винятком продуктів, у яких процедура заміни ламп освітлення описана в інструкції користувача);
б) з’єднувальні кабелі (якщо вони не є складовою частиною зарядного пристрою), навушники, носії інформації різних типів (диски з програмним забезпеченням та драйверами, карти пам’яті);
в) чохли, сумки, паски, шнури для перенесення, монтажні пристосування, інструмент, документацію, що додається до виробу;
г) на програмне забезпечення (ПЗ) і драйвери, що постачаються в комплекті з виробом на носіях інформації різних типів (включаючи, але не обмежуючись ПЗ, попередньо встановленим на накопичувач на жорстких магнітних дисках виробу), а також на необхідність переустановлення і налаштування ПЗ, за винятком випадків, коли ця необхідність викликана недоліком виробу, що виник з вини Виробника.
Додатково для:
а) холодильників: на поглиначі запахів, очисники повітря (біодезодоратори), фільтри, полиці, ящики, підставки та інші місткості для зберігання продуктів;
б) духовки та мікрохвильові печі: решітка, вертел, решітка-гриль, деко, керамічне деко, конвекційне деко, деко-гриль, ємність для води, пароварка, лоток для пароварки, тарілка для пароварки; газових варильних поверхонь: кришки конфорок, розсікачі конфорок, підставки для посуду;
в) пилососів: на шланги, трубки, щітки, насадки, пило збірники, фільтри;
г) пральних і посудомийних машин: на шланги для підведення води;
д) кондиціонерів і кухонних витяжок: фільтри.
5. Виробник не несе гарантійні зобов’язання щодо виробу в наступних випадках:
а) якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності, а також в інших цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
б) порушення правил і умов експлуатації, установки виробу, викладених в Інструкції користувача та іншій документації, що передається споживачеві в комплекті з виробом;
в) якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту (використання неоригінальних запасних частин, розбирання і ремонт виробів особами, що не уповноважені Виробником);
г) якщо дефект викликаний зміною конструкції або схеми виробу, підключенням зовнішніх пристроїв, не передбачених Виробником;
ґ) якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, умисними або необережними діями споживача або третіх осіб;
д) якщо виявлені механічні пошкодження, що виникли після передачі виробу споживачеві; пошкодження, викликані дією вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
е) якщо вимагається чищення аудіо- чи відео голівок, приводів для зчитування інформації з носіїв різних типів;
є) якщо пошкодження (недоліки) викликані дією комп’ютерних вірусів і аналогічних ним програм; установкою, зміною або видаленням паролів (кодів) виробу, модифікацією і / чи переустановленням попередньо встановленого ПЗ виробу, установкою і використанням ПЗ третіх виробників (неоригінального), форматуванням накопичувачів на жорстких магнітних дисках, застосуванням сервісних кодів;
ж) якщо дефект виник внаслідок природного зносу під час експлуатації виробу. При цьому під природним зносом розуміються наслідки експлуатації виробу, що викликали погіршення технічного стану і зовнішнього вигляду через тривале використання цього виробу;
з) якщо пошкодження(недоліки) викликані невідповідністю стандартам або технічним регламентам живлячих, кабельних, телекомунікаційних мереж, потужності радіосигналу, в тому числі через особливості рельєфу та інші подібні зовнішні чинники, використання виробу на межі або поза зоною дії мережі, підключення до Виробу невідповідних або несправних зовнішніх пристроїв;
и) якщо пошкодження викликані використанням нестандартних (неоригінальних) і / чи неякісних (пошкоджених) витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів (включаючи, але, не обмежуючись аудіо / відеокасетами, CD, DVD-дисками, картами пам’яті, SIM-картами, картриджами);
і) якщо недоліки викликані отриманням, установкою та використанням несумісного контенту (мелодії, графічні, відео- та інші файли, додатки Java і подібні ним програми);
ї) якщо данні на маркувальних етикетках Виробу виправленні, стерті, а також у випадку відсутності маркувальних етикеток на Виробі.
6. Використання цього продукту (LCD TV; PDP TV) заборонено для тривалого показу статичного зображення чи статичних елементів в зображенні, включаючи та не обмежуючись: показ зображення у форматі 4:3 або іншому форматі екрану зі статичними чорними (темними) смугами по боках, логотипи телеканалів, відображення розкладів, стрічки новин тощо.
7. Налаштування та установка (збирання, підключення і тому подібне) виробу, описані в документації, що додається до нього, можуть бути виконані як самим користувачем, так і фахівцями УСЦ відповідного профілю і фірм-продавців (на платній основі). При цьому особа (організація), що встановила виріб, несе відповідальність за правильність і якість установки (налаштування). Просимо Вас звернути увагу на значимість правильної установки виробу, як для його надійної роботи, так і для отримання гарантійного сервісного обслуговування. Вимагайте від фахівця з установки ввести всі необхідні відомості про установку в гарантійний талон.
8. Наполегливо рекомендуємо здійснювати резервне копіювання на зовнішній носій інформації всіх даних, які Ви зберігаєте в пам’яті стільникового телефону або інших цифрових пристроїв.для SSD накопичувача Samsung: гарантійний строк закінчується в день перевищення порога загальної кількості записаних байтів (Total Bytes Written, TBW), встановленого програмним забезпеченням Magician компанії Samsung (додаткову інформацію про цей поріг див. у паспорті конкретного SSD- накопичувача.
Гарантійні зобов’язання що до моніторів, дисплеїв та телевізорів з питання «битих пікселів»
Відповідно до стандарту ISO13406-2, допускається наступна кількість неробочих або неправильно працюючих пікселів в моніторах різного класу на один мільйон пікселів в панелі:
1 клас якості. Дефектних пікселів бути не повинно зовсім;
2 клас якості. Допускається не більше 2 постійно горять білих пікселів, 2 постійно не горять чорних пікселів, 5 пікселів з іншими дефектами;
3 клас якості. Допускається не більше 5 постійно горять білих пікселів, 15 постійно не горять чорних пікселів, 50 пікселів з іншими дефектами;
4 клас якості. Допускається не більше 50 постійно горять білих пікселів, 150 постійно не горять чорних пікселів, 500 пікселів з іншими дефектами.
Варто відзначити, що допустиме значення дефектних пікселів не означає те, що вони обов'язково присутні на моніторі того чи іншого класу. Клас якості монітора по прийнятим стандартам визначає сам виробник пристрою. Залежно від того, який клас він визначить, на нього накладаються додаткові гарантійні зобов'язання.
Зверніть увагу: Практично всі масові монітори випускаються за другим класом якості, відповідно, за стандартом ISO13406-2 в них мається на увазі наявність битих пікселів.Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»
Права та обов'язки споживачів
Споживачі зобов'язані:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій продавцем документації на товар;
- в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця\виробника або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
- перевірити якість та працездатності товару при його отриманні у присутності представника магазину або уповноваженої особи. Продавець не несе відповідальність за якість послуги поштової служби. Тому якщо товар отримується поштовим відправленням або кур’єрською послугою – товар потребує обов'язкової перевірки при отриманні, та у разі виявлення неналежної якості у присутності представника пошти або кур’єра зробити фото/відео фіксація недоліку, після якої споживач може стверджувати, що придбаний товар неналежної якості. У інших випадках придбаний та отриманий товар рахується як товар належної якостіПрава споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. -
Чи сумуються помо коди з іншими знижками?
Наш магазин з радістю робить знижки та дуже часто даруємо промо коди на знижку. Якщо замовнику надано знижку за заявкою "знайшли дешевше" то, нажаль, воно не сумується з Вашим промо кодом. Також, якщо у Вас є декілька різних промо кодів то вони не можуть бути застосовані до одного замовлення. Тобто на одне замовлення може бути використано один промо код, або знижка за заявкою "знайшли дешевше"
-
Послуга "Знайшли дешевше"
На нашому сайті є можливість поторгуватись по ціні. Для цього потрібно заповнити коротеньку форму, де Ви вказуєте магазин конкурента, у якому є твовар дешевше, ніж у нас. За можливості ми завжди намагаємось повторити ціну, або надати нижче. Але не на всі товари є така можливість з багатьох причин, тому Вашу заявку розлянуть й за можливості виконають, але можуть й не знизити ціну без пояснення причини. Також "сірий товар" або магазини-конкуренти з поганим рейтингом не розглядаються як аргумент до зниження ціни на товар.
-
Чорний список покупців
ЧОРНИЙ СПИСОК - БАЗА НЕДОПРОПОРЯДНИХ ПОКУПЦІВ
Найбільша база недопропорядних покупців України - BLACKBOX
Після підтвердження та відправки замовлення замовник забов'язан отримати товар або компенсувати витрати магазину на транспортування замовлення, якщо з боку магазину немає жодних помилок та товар приївав без пошкоджень або пересорту.
Товар сберігається на відділенні 4 (чотири) дні, на п'ятий робиться поверенення на склад магазину. Продовдення терміну сберігання можливе тільки з узгодженням цього по телефону з менеджером магазину.
Якщо Ви оформили заказ, підтвердили його та без жодних пояснень не забираєте його або у замовника "змінились плани" то Ви повинні компенсувати всі транспортні витрати, які магазин поніс при відправці й поверенені товару.
До замовників, що не вважають за потрібне компенсувати витрати на транспортування або взагалі відмовляються від товару й потім не беруть слухавку, скидують дзвінки, вносять номери магазину в список ігнору будуть прийняті міри, а саме:
1. Данні таких замовників вносяться в чорний список магазину й в подальшому відвантаження доступні лише по повній оплаті за замовлення.
2. Всі магазини партнери отримують повідомлення й данні замовника, що спричинив сбитки на транспортування й не компенсував їх.
3. Особові данні вносяться в НАЙБІЛЬШУ базу України недопропорядних покупців BLACKBOX й всім магазинам, що підключені до цієї бази або надається інформація про такого покупця. Жоден магазин в подальшому не відвантажить замовлення без повної або часткової передплати за товар
-
Що за таймер зі знижкою?
Таймер поряд з товаром показує кінцевий термін, коли знижка працює. Але якщо в наявності акційний товар скінчився ми повертаємо звичайну ціну та прибираємо таймер. Так само й навпаки, таймер може бути продовжено на розсуд продавця. Всі акційні ціни надаються лише на сформовані замовлення. Якщо замовлення не сформоване та акція скінчилась товар може бути продано, але за його звичайною вартістю. Щоб отримати акційну ціну під час дії акції потрібно сформувати замовлення та під нього буде сформовано резерв товару акційного.
-
Отримання документів на замовлення
Все йде вперед та розвивається, ми не вийняток. Всі переходять на цифровий документообіг щоб зберегти дерева, ми теж дуже хочемо цього та зробили відправку документів по замовленню в електронному вигляді. Вони Вам надходять на електронну пошту, яку Ви вказуєте в замовленні. Але, якщо Вам всеж потрібні паперові документи то сповістіть про це менеджера та ми Вам відправимо їх с задоволенням. Відправка паперових документів здійснюється перевізником Нова пошта за рахунок отримувача.
-
Як правильно розуміти статуси замовлення?
У вашлго замовлення може бути декілька статусів, та кожен розповідає про те на якому етапі Ваше замовлення:
1. Новий - цей статус сповіщає Вас про те, що Ваше замовлення сформоване та найближчим часом ми його обробимо та зв'яжемось з Вами. Треба трохи зачекати, ми замовлення обробляємо по черзі.
2. Прийнят - цей статус сповіщає, що Ваше замовлення вже підтверджене, резерв товару сформовано, але замовлення знаходиться в очікуванні оплати або передплати. Після чого воно буде оброблене та статус зміниться.
3. Очікує Відправку Новою поштою - цей статус сповіщає Вас, що все добре, замовлення вже у черзі на відвантаження та як тільки склад його обробить та внесе серійні номери пристройї до замовлення воно буде передано перевізнику. Якщо при цьому статусі Вам вже надійшли ТТН відвантажень та документи на електронну пошта, але саме замовлення ще не на шляху до Вас то не потрібно нервувати, трохи зачекайте поки Нова пошта все обробить та Ваше замовлення почне свій шлях до Вас. Інколи буває, що цей статус може зберігатись день або декілька - таке трапляється коли замовлення було складом зібрано, але після 12.00 або у вихідні. Також не треба нервувати, замовлення вже повністю готове до подорожі та поїде до Вас у найближчий робочий день.
4. Відправлено Новою поштою - цей статус сповіщає, що Ваше замовлення вже на шляху до Вас!!! Але, якщо Вам прийшов такий статус та товар ще не їде то не треба хвилюватись, можливо Нова пошта його ще не відсканувала, або замовлення було повністю підготовлене вже після візиту кур'єрів Нової пошти на наш склад, воно найближчим часом вже буде їхати до Вас. Цей статус дає розуміння, що все дуже гарно, все зібрано та підготовлене.
5. Готов до відвантаження - цей статус сповіщає, що Ваше замовлення вже на шляху до Вас!!! Але, якщо Вам прийшов такий статус та товар ще не їде то не треба хвилюватись, можливо Нова пошта його ще не відсканувала, або замовлення було повністю підготовлене вже після візиту кур'єрів Нової пошти на наш склад, воно найближчим часом вже буде їхати до Вас. Цей статус дає розуміння, що все дуже гарно, все зібрано та підготовлене.
6. Виконан або Виконан та відвантажен - Ура, Ваше замовлення повністю виконано та ми побачили, що Ви його вже отримали.
7. Видален - з якихось причин Ваше замовлення та резерв товару було знято. Таких причин може бути дуже багато. Найчастіщі це коли ми не змогли з Вами зв'язатись декілька разів впродовж дня, Ви відмовились від замовлення, Банк не надав кредит по Вашому замовленню, тощо. Але Ви завжди можете нам зателефонувати та ми за можливості знов Вам надамо резерв на товар та поставимо замовлення в "прийняті".
8. Повернення на склад - цей статус каже, що з якихось причин Ваш товар йде знов на наш склад та коли сервіс його прийме Вам будуть повернуті кошти або надана заміна. Треба трохи зачекати та як тільки буде нова іінформація по замовленню ми з Вами зв'яжемось або зміниться статус замовлення та Вам прийде оновлення на електронну пошту.
9. У гарантійному ремонті - нажаль з Вашим пристроєм щось сталось та він захворів, але наш сервіс зробить все можливе щоб його відремонтувати або надати заміну пристрою. Треба трохи зачекати, як тільки є якісь зміни ми відразу про це Вас сповіщаємо.
-
Як довго можна не сплачувати за замовлення та резерв буде зберігатись?
З моменту формування замовлення під нього формується резрв товару. Якщо до наступного дня Ви не сплатили замовлення або не внесли передплату то наступного ранку Вам менеджер дзонить для уточнення актуальності замовлення. Якщо і на наступний день Ви не внесли передплату або сплату замовлення то наступного ранку воно видаляється та потрібно буде або перезамовити товар, або зателефонувати нам щоб менеджер актуалізував ціну на товар та за нявності товару на складі зробив повторне резервування товару.
-
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ ПО ФОРМІ, КОЛЬОРУ ЧИ РОЗМІРУ ТА З ІНШИХ ПРИЧИН
На протязі 14-ти днів від дати придбання товару (не враховуючи дату покупки) - Ви маєте можливість товар, який не використовувався, зберіг товарний вид та потребітельскі якості, та він відсутній т в переліку товарів, не підлягающіх обміну або поверненню:
Обмінять на аналогічний без перерахунку вартості
Обміняти на будь який інший з перерахунком вартості
Повернути та отримати сплачені за нього кошти
Як оцінити сохранність товарного вида:
При гарному освітленні, без використання спеціальних средств, на товарі не повинно бути видиміх слідів використання у вигляді дрібних царапин, потертостей, а тим паче сколів, вм'ятин або тріщін. Простіж за все оцінити зберігся чи ні товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я такийт товар в такому вигляді, как новий?"
Більш детально про повернення товару належної якості описано тут, а про товар с суттєвим недоліком ось тут можливо ознайомитись.
-
ЯКИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН У МОГО ТОВАРУ?
Гарантійний термін товару відраховується з дня його придбання. Він за звичай вказан в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в інфшому документі, прикладенному до товару). На сайті виробника Вашого товару, а також в описі товару в нашому інтернет магазині.
Детальніше про гарантійне обслуговування описано тут.
-
Виконуєте чи ні Ви доставку до квартири та піднімаєте на поверх?
Будьласка, зверніть увагу, що адресна доставка виконується кур'ерами компанії "Нова пошта" та за умовами компанії "Нова пошта".
Вартість доставки також регламентується умовами компанії "Нова пошта". -
Чи є можливість придбати товар в розсрочку або в кредит?
Так, ми надаємо ряд кредитних продуктів від "Приват банк" та від кредитного партнера "Океан шопінг" . Більш детально з подробицями Ви маєте можливість ознайомитись тут , або звернувшись безпосередньо в "Приват банк" або "Океан шопінг"
-
Оплата товару
Ви маєте можливість скористатись будьяким з цих методів оплати Вашого замовлення:
Миттєва разстрочка від Приват банк
Оплата частинами від Приват банк
Оплата через платежну систему Приват Банку LiqPay
Перерахунок коштів за замовлення на карту банка
При отриманні в компанії Нова Пошта
-
Способи доставки
З усіма видами доставки Вашого замовлення та умовами доставки Ви можете ознайомитись тут
-
Статуси та відправки замовлень
Всі статуси та будьякі зміни в Вашому замовленні відправляються на електронну пошту, яку Ви вказуєте при формуванні замовлення. Якщо Ви не вказали коректну електронну пошту просимо не робити галасу і просто попросити менеджера продублювати Вам всі данні по замовленню в інщій формі, наприклад в мессенджер або в телефонному режимі.
-
Чому не відправляємо "післяплатою" замовлення, сума яких меньш ніж 1000 грн без часкової передплати
Керіівництвом компанії було прийнято рішення не відправляти післяплатою замовлення до 1000 грн без передплати так як, на превеликий жаль, у нас на Україні дуже багато покупців, які замовляють товар в декількох магазинах одночасно та потім просто не забирають замовлення без об'єктивних причин та перестають виходити на зв'язок з продавцем..... З цієї причини в нашій базі блоковані відвантаження на сумму меньш ніж 1000 грн післяплатою без часкової передплати та менеджери нічого з цим зробити не можуть.
-
Чому велику побутову технику не відправляють без часткової передплати?
Керівництвом компанії було прийнято рішення не відгружати велику побутову техніку без мінімильної спалати її пересилки в обидва кінці тому що, нажаль, у нас на Україні багато покупців, які замовляють товар, а потім просто не забирають його та на св'язок не виходять..... А замовляя накладенним платежом технику таку людина повинна чітко розуміти, що саме в нас її готова та хоче придбати, а предплата 5-10% від вартості це символічна сумма , яка є підтвердженням наміру людини купити, а не просто зробити замовлення. З цієї причини в нашій базі блокировані відвантаження такої техніки та менеджери нічого з цим зробити не можуть.
-
Чи може бути таке, що картинка відмінна від товару?
Виробник залишає за собою право змінювати зовнішній вигляд моделі та не попереджувати про це нікого. Якщо модель виробу на упаковці й товарі сбігається з тою, що обрали, а зовнішнійі вигляд трохи відмінний не потрібно панікувати. Просто виробник змінив зовнішній вигляд, а всі технічні характеристики залишились як й були.
-
Умови співпраці з перевізником Нова пошта на відділення
Всі замовлення на суму більш ніж 5000 грн доставляються безкоштовно у відділення компанії Нова пошта. Велика побутова техніка, вбудована техніка, витяжки, бойлери та кондиціонери, професійний інструмент, та телевізори діагоналю більше 42 дюймів не входять до безкоштовної доставки та відвантажуються за рахунок отримувача, за тарифами компанії Нова пошта. Комісія за післяплату при отриманні сплачується замовником за тарифами компанії Нова пошта (2%+20 грн від суми грошового переказу).
!!! ВАЖЛИВО !!!
Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні. При виявленні недоукомплектованості товару, механічні пошкодження, необхідно скласти акт про пошкодження (при наявності механічних пошкоджень), написати відмову від отримання та ОБОВ'ЯЗКОВО повідомити про це продавця, після чого товар повертається до нас. Коли ми його отримаємо Вам відвантажуємо заміну товару або повертаємо кошти за замовлення. В разі виявлення недоліків товару замовником вже дома або за межами відділення Нової пошти, покупець самостійно несе відповідальність за це.
Всі товари з категорій побутова техніка, телевізори, професійна та комерційна техніка та меблі відвантажуються тільки за умови внесення часткової передплати, суму передплати менеджер розраховую індивідуально для кожного замовлення.
Магазин залишає за собою право виставити передплату незалежно від замовлення, якщо замовник є в базі неблагодійних покупців.
Відвантаження на пункти прийому-видачі Нової пошти робляться тільки після повної оплати за замовлення
-
Умови співпраці з перевізником Нова пошта кур'єрська доставка
!!! ВАЖЛИВО !!!
Перевіряйте комплектацію, цілісність товару при його отриманні. При виявлені недокомплектованності товару, механічні пошкодження, необхідно скласти акт про пошкодження (при наявності механічних пошкоджень), написати відмову від отримання та ОБОВ'ЯЗКОВО повідомити про це продавця, після чого товар повертається до нас. Коли ми його отримаємо Вам відвантажуємо заміну товару або повертаємо кошти за замовлення. В разі виявлення недоліків товару замовником вже дома або за межами відділення Нової пошти, покупець самостійно несе відповідальність за це.
Тимчасово післяплатою через компанію "Нова пошта" відвантажуються без передплати замовлення на суму від 1.000 грн (одна тисяча гривень), всі замовлення до 1.000 грн (одна тисяча гривень) відвантажуються лише за умови внесення передплати в розмірі 300 грн (триста гривень). В разі відмови від отримання замовлення або не забраного замовлення продовж 3-х (трьох) днів після прибуття його на відділення перевізника замовлення повертається на склад продавця та передплата не повертається, а залишається продавцю в якості компенсації витрат на транспортування та пакування товару.
Всі товари з категорій побутова техніка, телевізори, професійна та комерційна техніка та меблі відвантажуються тільки за умови внесення часткової передплати, суму передплати менеджер розраховую індивідуально для кожного замовлення.
Магазин залишає за собою право виставити передплату незалежно від замовлення, якщо замовник є в базі неблагодійних покупців.